Månadssammanfattning: Mars

Lästa böcker under februari:

min-pappa-ann-christine_150 9789187135484_200 3096dagar 9789113043920_200_torka-aldrig-tarar-utan-handskar-1-karleken kvinnanisvart

Lästa seriealbum:

elvis_-_pungsparkad_av_livet-cronstam_maria-17449043-frntl

Månadens bästa bok: Blackout – När min hjärna blev min fiende. En bok som nog går många förbi men som är väldigt läsvärd.

Hyllvärmare: 3096 dagar av Natascha Kampusch (3/12)

Böcker på engelska:

Boktovlan: 

Popsugar reading challenge: (14/50)

  • En bok som från början är skriven på ett utländska språk – Blackout – När min hjärna blev min fiende av Susannah Cahalan. Boken är skriven på engelska från början. Den engelska titeln är Brain on fire – My month of madness.
  • En bok som har baserats på en tv-serie eller som har blivit en tv-serie – Torka aldrig tårar utan handskar av Jonas Gardell. Tja, vad finns det att säga tv-serien har samma namn som boken.
  • En bok skriven av en författare under 30 år – 3096 dagar av Natascha Kampusch. (Född -88, boken publicerades när Natascha var 23 år gammal.)
Kommentera

