Konsten att lämna tillbaka böcker

Innan utbildningen började svängde jag förbi bibblan för att lämna tillbaka tre utlästa böcker. Hade planerat att hämta de böcker som jag hade reserverat tidigare i veckan. Sagt och gjort, men vem kan undvika att ta en liten runda där inne? Stryka böckerna över bokryggen och beundra deras omslag. Inte jag uppenbarligen. Och på någon konstig vänster följde ytterligare ett par böcker med mig hem.

De reserverade böckerna:

95072  elvis_-_pungsparkad_av_livet-cronstam_maria-17449043-frntl

Kanske-ar-det-allt_framsida_slutversion-140805  ror_mig_inte-mafi_tahereh-17043690-frntl

De som bara ”råkade” följa med mig hem:

verens1  betvingade-ahrnstedt_simona-19017277-frntl_51bdcf50ddf2b30e1cb8b466  9781352_de_skandloscmyk_9273

david-levithan-varldens-viktigaste-kyss  will-grayson_142441409  6609864

Har du läst någon av böckerna? Vad tyckte du om dem?

3 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Maria
    Feb 20, 2015 @ 11:52:17

    Köpte Rör mig inte förra året, men har inte hunnit läsa ännu. Den verkar mycket lovande.

    Gilla

    Svara

  2. Petra
    Feb 22, 2015 @ 16:13:37

    Jag har läst We Were Liars och Shatter Me, och gillade båda mycket. Hoppas att du kommer att tycka om böckerna, och jag ser fram emot dina recensioner sen. 🙂

    Gilla

    Svara

    • ljufa
      Feb 22, 2015 @ 16:18:06

      Jag har precis läst ut Kanske är det allt du behöver veta av E. Lockhart. Den tyckte jag om.

      Det ska bli intressant läsa Rör mig inte eftersom jag har läst många positiva recensioner om serien. 🙂

      Gilla

      Svara

Kommentera

